zaterdag 31 oktober 2015

Nee mama..


Dat was zijn antwoord op de vraag of dat hij een nieuwe sweater van dinostof (zijne van vorig jaar was toch echt te kort inmiddels) niet te kinderachtig vond. "Nee hoor mama, dat vind ik niet te kinderachtig!" Nu is het manneke ook pas 6, bijna 7, en worden ze tegenwoordig al veel te jong 'oud' gemaakt, dus ook mama zelf vond het niet kinderachtig, maar het leek me verstandig toch even te dubbel checken alvorens de schaar in de stoffen te gaan zetten.



Wederom pakte ik het patroon van de Omni sweater van Sofilantjes, die ik vorige week ook al maakte. Eenvoudig patroon en heerlijk voor in de winter. De sweaterstof nam ik al eens eerder mee uit de nieuwe gigastoffenwinkel hier vlakbij, net over de grens in Valkenswaard, voor het geval dat. En idd, hij werd snel gepakt en verwerkt. Heerlijke zachte nicky aan de binnenkant, heerlijk voor koude winterdagen.



Hatsjoe...
Patroon: Omni Tempore
Stof: Dino's, geen idee meer
Legergroene sweat van bij Stoffeparadijs


5 opmerkingen:

  1. Leuke sweater, mijn oudste is bijna 8 en is zeker nog niet van plan om afscheid te nemen van kinderstoffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er lekker comfy uit! En laat hem nog maar wat genieten van de dino's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben het met je eens... kinderen mogen zo lang kind zijn als ze zelf willen!!! Ik vind hem geslaagd & lekker stoer voor zijn leeftijd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, natuurlijk niet! Dino sweaters kunnen nog erg lang, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen