dinsdag 4 november 2014

Zebra 1

Laatst zag ik bij haar dit prachtigs voorbij komen. Alles sprak me aan en inmiddels zijn bijna alle stofjes in huis, maar het makkelijkst te verwerken waren natuurlijk de zwart en witte zebrastof. En wat zijn die geweldig in het echt!

Gister maakte ik al een zwart rimpelrokje voor de oudste dochter (foto's volgt nog) en toen de kleinste dame bij het zien daarvan zei: "volgende is voor mij he?!", begon ik vervolgens meteen aan de hare. De omgekeerde variant had ik voor haar in gedachte en ook zij kreeg een rimpelrokje. Ik voerde hem met zwart katoen, zodat we hem lekker lang kunnen dragen en ze geen koude beentjes krijgt bij guur weer.

Nog voor de stofjes aangeraakt waren, had ik al een zwart/wit gestreept stofje uit mn kast getrokken en bedacht dat ik daarmee wilde gaan combineren. Hoe wist ik nog niet, maar het leek me erg leuk. Bij kleine meid in de kledingkast lag nog een 't-shirtje, zwart, ongedragen, perfect! Ik maakte er met de streepjesstof lange mouwen van en voilá, een supersetje (in ons ogen dan) was gemaakt.

Zeer tevreden van :) Enkel het foto's nemen ging moeizaam, madammeke had totaal geen zin.






Nog 1 foto dan hè, mama?! Ok, nog 1 dan..

Patroon: rimpelrokje
Zebrastof: PiekeWieke
Streepstof: Lillestoff van Joyfits
Shirt van H&M



1 opmerking:

  1. Oh, super idee, dat van die mouwen verlengen! En idd, geweldig mooi stofje e!

    BeantwoordenVerwijderen