zondag 5 januari 2014

Little forest 2

Het afwerken van het truitje met coll in de Little Forest stof ging ineens zo vloeiend, dat ik besloot met door te gaan met de andere variant met de kleine kaboutertjes. Hier had ik bij het bestellen al in mn hoofd wat ik wilde (naar een idee van hier) en dus zou dit waarschijnlijk zonder moeite binnen no time in elkaar steken.

Aangezien ik al eerder een simpel Alijn-jurkje naaide (bij dit zebra-exemplaar), kon ik direct aan de slag. Het enige wat ik aanpaste was dat ik hier mouwboorden maakte. Hij was inderdaad zo klaar en hoe eenvoudig kan het zijn. Patroontje heerlijk basic, de stof doet de rest!

 



Patroontje tekende ik zelf
Littleforeststofje weet ik niet meer waar het vandaan komt
Streepjestricot komt van Fino in Fondo

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten