woensdag 10 juli 2013

Zomerweer, zomerpatroontjes

Eindelijk klaar, eindelijk tijd voor wat fotootjes en dus eindelijk tijd voor een update!

Paar weekjes geleden maakte ik bij haar blogje kennis met een heerlijk zomers patroontje. Namelijk de Saffron romper, welke ik hier meteen kocht. Een super luchtig, zomers broek/speelpakje in zowel grote als kleine maat. Ideaal dus met een dametje van 6 en een dametje van bijna 2 hier in huis!

Ik begon met de grootste madam en ondanks dat ze 6 is en niet heel klein, besloot ik maat 5 te tekenen (n.a.v. de informatie die ik wederom bij haar las). Spannend, spannend en toch nog lichte twijfel toen ik klaar was om de stof te gaan knippen, maar, de gok gewaagd. En gelukkig goed!

Het stofje nam ik al eens mee bij het Stoffenspektakel, gewoon omdat ik het leuk vond. Ik had er nog geen doel mee, maar ik vond de bloemetjes zo schattig. Een prima stofje om mee te experimenteren!

 

 

We zijn erg blij met het resultaat! Het zit super, weinig om t lijf, dus heerlijk met deze zomerse temperaturen. Wel 2 kleine aantekeningetjes; dochterlief vroeg of de roezel er de volgende keer af mocht (wat ik zelf ook al geconstateerd had) en om t wc-bezoekje wat makkelijker te maken, ga ik denk nog even denken over een makkelijkere sluiting i.p.v. de 2 strikjes die nu op de schouder zitten.

 
Maar verder, helemaal top! Hier gaan er nog meerdere van volgen.
 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten