donderdag 28 april 2016

Een ontmoeting met kleine kiwi's


Een weekje terug zag ik bij haar een geweldig leuk shirt voorbij komen. Voor de zoon heb ik inmiddels al wel enkele patronen, maar de dames lopen hierin toch voor. Ik miste toch wel wat afwisseling en mijn zachte gebede werd gehoord.

Dit shirt was namelijk een creatie n.a.v. een nieuw patroon genaamd 'Choose your Adventure Tee and Dress' van het voor mij nog onbekende LittleKiwisCloset. Op facebook zocht ik de groep eens op en ik werd enthousiaster hoe meer foto's ik zag van alle opties die het patroon rijk is.


Zo kun je al kiezen tussen o.a. een jurkje of een shirt, korte of lange mouwen, colorblock op buik en rug of niet, gewone hals, cowl of (en die is meteen favoriet hier) de cowlkap. Nou, voor heel het gezin wat wils, ik had er zin in! Ik bestelde (en lucky me, er was nog een 30% kortingscode gaande ook. Helaas is deze actie voorbij, maar geloof me, het patroon is zijn prijs absoluut waard!) ken dat was dat. Door alle mogelijkheden is het een flinke stapel A4tjes *help* en dat weerhield me aan te vallen. Ideeën vlogen in mn hoofd voorbij, maarja dat plakken he. 

Tot ik bedacht te gaan beginnen met enkel de delen te plakken die ik voor zoonlief nodig had. Dus het totaal blad ernaast en speuren. Dat was eigenlijk zo gedaan, net als het tekenen en knippen. Ok, ik val in herhaling, maar ook het in elkaar zetten was zo gedaan, want het spreekt voor zich en bovendien zit er ook een duidelijke fotohandleiding bij.


Deze heerlijke dunne sweaterstof van Paapii kocht ik begin dit jaar al bij Lelastof en had ik al net zo lang in (ok...op) de kast liggen en leek me perfect hiervoor. Daar ik naar afwisseling zocht, koos ik voor de colorblock op de rug. De zakjes liet ik nog even achterwege, maar de kap, die ging er zeker komen!!



Zoonlief is er zo blij mee! Het is een heerlijk exemplaar en vooral ook zalig om mee op de bank te kruipen, er in weg te duiken en gewoon op te gaan in de televisie ;)



Patroon: Choose your Adventure Tee and Dress van LittleKiwisCloset
Stof: Paapii van bij Lelastof

4 opmerkingen:

  1. Tof! Dat ziet er inderdaad wel een heel leuk patroon uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die kap is fantastisch.
    Toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze superleuk!! Echt tof hoe je alle kanten opkan met dit patroontje he!! En die kap is hier ook favoriet!

    Toffe stoere stofkeuze!!

    En lief dat je naar me linkt!

    BeantwoordenVerwijderen