dinsdag 26 januari 2016

Aaaaa een puppy!!!

Pfffffffffffffffffffffffffffff.....Excuseer, ik doe een poging om mijn blogje weer wat leven in te blazen. 


Jeetje wat vliegt de tijd en samen met die tijd ook het aantal dagen dat ik niks heb geschreven hier. Ik eindigde op het moment dat de hectische periode van Sint en Piet echt van start ging en ik als mama alles zou gaan regelen, daarna volgden nog verjaardagen, kerstdagen, oudjaar, nieuwjaar en toen....kon ik mezelf er echt niet toe zetten...Daarnaast nog genoeg in huis te doen en dan lukt het me vaak al helemaal niet om iets voor mezelf te gaan doen. 

Maar vandaag lukte het wel en daar waren twee redenen voor, te weten;

1. Vorige week lanceerde Bambiblauw hun derde lading Happy Nature stofjes (u allen vast niet onbekend) en wow, wat ben ik weer enthousiast. "Aaaawwww een puppy!! was wat de jongste dame uitriep toen ik na school meteen met hun ging bestelen. Het was duidelijk, dit uberschattige dotje moest hier voor haar komen! We bestelden dus vast twee panelen, al kostte het me moeite om me in te houden.


2. Een kort tijdje geleden werd het nieuwe patroon van Sofilantjes gepresenteerd. Hibernis Cowl Shirt. Vanaf de eerste previews was ik enthousiast en direct na het uitkomen werd ie aangeschaft en blij ontvangen in de mailbox!



Het patroon tekende ik vrijwel direct uit. Weer duidelijk voorgegeven, uitgelegd en meerdere opties. Ondanks dat ik de cowl helemaal geweldig vind, besloot ik hem deze keer toch nog achterwege te laten (zelfde argument voor de zijzakjes). 



De panelen bestelde ik beiden eerst in sweaterstof. De nieuwe mogelijkheid in deze panelenreeks en die proberen wij graag uit. Goedgekeurd hoor! Niet te dik, niet stug, heerlijk voor voorjaarstemperaturen en killere zomeravondjes. Ik combineerde hem met een donkergrijze sweaterstof om hem toch een iewat stoere touch te geven. 

De samenvoeging van deze twee toppers bracht me dit eindresultaat!


"Even het hondje aaien, mama"

(Excuus voor enkele slechte foto's, juist op moment van 'fotoshoot' bleek de accu van het toestel leeg, grr...Gelukkig is daar de telefoon voor ongeduldige exemplaren als ik.)

Stof: Happy Nature 3 van Bambiblauw
Patroon: Hibernis Cowl Shirt van Sofilantjes

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf en wat aan het weglaten van de zakken had ik nog niet gedacht (voorliefde voor zakken hier), maar wat een leuk resultaat, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! En heel leuk op dat jeansrokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je terugbelt. Je enthousiasme over de sweaterstof is aanstekelijk. Benieuwd hoe lang ik me ga kunnen inhouden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet doen..ze zijn zo tof! denk dat ik vh wknd toch ook minstens nog de poes ga kopen, haha.. ;)

      Verwijderen