zondag 19 oktober 2014

Muziekster..

Ok, ok, het is geen enorm project en moeilijk is het al helemaal niet. Maar een noodzakelijk projectje was het wel.

De kindjes hier zijn, ondanks de leeftijd, nog altijd zeer gehecht aan de muziekdoosjes in bed. Heerlijk nog even luisteren als ze in hun bedje liggen op weg naar dromenland. Enkele dagen geleden begaf het exemplaar van zoonlief en direct was daar lichte drama. Gelukkig had mama nog een doosje liggen (voor een eerder muziekprojectje die ik eerder al eens voor de dochter voor kerst maakte), dus die werd diezelfde avond nog op het nachtkastje gelegd. Ik beloofde er deze week iets moois, passends bij zijn kamer te maken. De week ging voorbij en toen was het zondag. Foei, ik hield me niet aan mn belofte, dus vanmorgen maar snel eentje gemaakt.

Zijn kamer bestaat uit stoer, grijs, hout en sterren...




dus er was sowieso nog stof over van o.a. het gordijn.

De keuze voor een ster was zo gemaakt en even later kon ik zoonlief verblijden met een vers van de pers muziekdoosje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten