dinsdag 21 oktober 2014

Leuke uitdaging..

die KCW. De Eerlijk gezegd kende ik het niet, althans, ik zag het wel eens voorbij komen ergens, maar ik had geen idee wat het inhield. Tot zojuist. Ik kwam het onderwerp tegen op een groepje op facebook waar ik geregeld lees en kwam er achter dat het eigenlijk een best leuk initiatief is!

De uitdaging om elke week een uur voor de kindjes achter de naaimachien te zitten wil ik wel aangaan. Aangezien ik dus weinig anders kan op het moment en die bezigheid sowieso al op de planning had staan, ga ik het gewoon eens proberen.

Gister maakte ik dus al 2 stuks, vandaag  op de KCWdag 2 zette ik de tweede van de drie geknipte shirts voor de zoon in elkaar. Sinds enige tijd hebben dino's zijn interesse gekregen, dus toen ik deze stof (wederom bij Klijntje) tegenkwam aarzelde ik geen moment. Daar groen de meest geziene kleur is op de print, leek mij de combi met legergroen een perfecte match.

Omdat het al geknipt was kon ik lekker direct aan de slag. Het was wederom de kaptrui uit S.V.D.H.Z., die ik al enkele keren eerder maakte vorig najaar, dus het duurde ook niet lang voor hij klaar was. En de zoon? Die was door het dolle toen hij thuiskwam en de verrassing over de stoel zag hangen.






Stofjes: Klijntje
Patroon: kaptrui uit SVDHZ





3 opmerkingen: