donderdag 11 juli 2013

Nog een zomerse jumpsuit

Nadat het patroontje (welke ik hier kocht) van het zomerse jumpsuitje ons goed beviel, ook voor de kleinste dame aan de gang gegaan. Via marktplaats kocht ik al eens een paar leuke, frisse, kleurrijke stofjes en de felgroene met bloemetjes leek mij uiterst geschikt voor wat ik in mijn hoofd had.

Met frisse zin ging ik dus weer aan de gang..veel knipwerk, waar ik dan weer minder vrolijk van werd (en toen legde ik ook nog eens het stukje van de voering verkeerd aan de stofgauw, grr), maargoed, aan al het vervelende werk komt ook een einde en dus kon ik mijn machientje naar voren gaan schuiven.

De schoudertouwtjes neemt altijd wat tijd in beslag (of heeft iemand een gouden tip voor mij, waardoor ik ook dat binnen 1 minuut voor elkaar kan krijgen??), maar verder is t prima doornaaien.

Uiteindelijk mocht ook mijn kleine prinsesje het eindresultaat passen en gelukkig ook voor haar de goede maat gekozen!

Nog even een snelle fotoshoot en zie hier het resultaat!

 



Op de markt kwam ik nog de rozen apenstof van Robert Kaufman tegen en die ligt inmiddels al geknipt klaar om in elkaar geknutseld te worden. Heerlijk!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten