donderdag 11 juli 2013

Nog altijd in afwachting

Inmiddels is het wel erg spannend geworden. Vandaag is mijn zusje precies 38wk en binnen nu en uiterlijk 4weken, mag ik mij eindelijk een nieuwe titel aanmeten => tante!!

Als verrassing naaide ik een paar weken geleden al een verrassingspakketje voor haar en mijn zwagertje, welke gelukkig in de smaak viel.

Daarna kreeg ik de opdracht toegeworpen een boxkleed voor hun te maken. Nou prima! Het leek mij niet het moeilijkste karwei en nadat we samen hadden geneusd voor de juiste stof, ik deze bestelde, waste en knipte, kon ik beginnen aan de klus. Ik had van onszelf nog een oud goedkoop (lelijk, hoe ik die heb kunnen kopen, vroeg ik mij af) boxkleed liggen, dus die kon ik mooi als maat en voering gaan gebruiken.

Het was eigenlijk zo gedaan en nog zonder voering was ik al uiterst tevreden! Wat een heerlijke zachte stofjes. Voor de ene kant gebruikte ik eveneens het kleine sterretjes stofje (alleen deze keer was het lichtgrijze tricot) en voor de andere kant gebruikte ik ecru badstof. Zonder voering was het een heerlijk dekentje, welk idee ik mee ga nemen op mijn to-do lijstje voor in het najaar. Het lijkt me heerlijk voor op de bedden voor de kinderen, of voor op de bank.

De voering er nog in, het hele apparaat onder de naaimachine wringen en de lijntjes volgen van het oude kleed. Voilá, cést tout!


En gister kreeg ik nog een actiefoto van het kleed. Helemaal naar het in en daar gaat het om!


De stof bestelde ik bij Herbert Textiel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten